2014. október 21. 22:47 - Narancs Karamell

Bánfalvi Eszter

Tanulmányok

2003-2007: Színház - és Filmművészeti Egyetem - zenés színész szak (MA)

Osztályfőnökök: Novák Eszter, Ascher Tamás; Kurzusvezetők: Gálffi László, Kárpáti Péter, Ladányi Andrea, Mácsai Pál, Pintér Béla, Selmeczi György, Zsótér Sándor

2001-2003: Új Színház - gyakorlatos színész

Rendezők: Ács János, Nagy Mari, Szikora János, Vidnyánszky Attila,

1999- 2001: Új Színház Stúdió - színészkurzus

Osztályfőnök: Nagy Zoltán; Kurzusvezetők: Galkó Balázs, Gosztonyi János, Nagy Mari, Nagy Zoltán

 

Színházak, munkahelyek

2014-től: Weöres Sándor Színház - színművész

2014-től: Go To Casting! Filmszínész Iskola - mesterség kurzus vezető

2014-től: Orlai Produkciós Iroda - színművész

2011-2012: Képrehint - Peopleteam Tábor - színész kurzus vezető

2011-től: Gergye Krisztián Társulata - színművész

2010-től: Kőszegi Várszínház - színművész

2008- 2013: Nemzeti Színház - színművész

2008-től: Masterfilm - szinkronszínész  - mozifilmek, tévéfilmek, ismeretterjesztő filmek, sorozatok

2008-től: Pannónia Filmstúdió - mozifilmek, tévéfilmek, ismeretterjesztő filmek, sorozatok

2007-től: Mafilm - mozifilmek, tévéfilmek, ismeretterjesztő filmek, sorozatok

2007-től: SDI szinkronstúdió - mozifilmek, tévéfilmek, ismeretterjesztő filmek, sorozatok

2007-től: HOPPart Alternatív Társulat - színművész

2007-2009: Merlin Színház - színművész

2007-2008: Budapesti Centrál Színház - színművész

 

Filmes munkák

2014: Senki szigete - nagyjátékfilm

Rendező: Török Ferenc

2013: A ház a fák alatt - vizsgafilm

Rendező: Kemény Lili

2013: Csajok - kisfilm

Rendező: Török Áron

2011: Isztambul - nagyjátékfilm

Rendező: Török Ferenc

2010: Mikszáth Kálmán: Éji séták, éji alakok - tévéjáték

Rendező: Miklauzic Bence

2010: A zöld sárkány gyermekei - nagyjátékfilm

Rendező: Miklauzic Bence

2010: Ki/Be Tawaret - nagyjátékfilm

Rendező: Molnár György

2009: Poligamy - nagyjátékfilm

Rendező: Orosz Dénes

2008: Szemfényvesztők - tévéfilm

Rendező: Csüllög Edina

2007: Roadmovie - kisjátékfilm

Rendező: Hajósi Szabó Csilla

2007: Könyveskép - tévéjáték

Rendező: Bollók Csaba

2006: Mátyás, a sosem volt királyfi - tévéfilm

Rendező: Fazekas Lajos, Cselényi László

 

Színházi munkák

Tom Stoppard: Rosenkratz és Guildenstern halott - Vádli Társulás-Füge-Szkéné

Szerep: Gertrud; Rendező: Szikszai Rémusz - Bemutató: 2014. szept. 18.

 

Pintér Béla: Parasztopera - Weöres Sándor Színház

Szerep: Tündérke; Rendező: Mohácsi János - Bemutató: 2014. november 25.

 

Szakonyi Károly: Örvény Polina - Rózsavölgyi Szalon

Szerep: Polina; Rendező: Sződy Szilárd - Bemutató: 2015. március 25.

 

William Shakespeare: Makrancos Kata - Weöres Sándor Színház

Szerep: Kata; Rendező: Alföldi Róbert - Bemutató: 2015. május

Színházi munkák – szabadúszóként

Klaus Mann: Mephisto - Tebab hercegnő - Vígszínház

Rendező: Alföldi Róbert - Bemutató: 2013. november 8.

Forgács András: Szorul a hurok (Nádas Péter Párhuzamos történetek alapján) - Gyöngyvér - Rózsavölgyi Szalon

Rendező: Forgács András - Bemutató: 2014. január 22.

Hunyady Sándor-Igor Stravinsky: Katonák - Bodrogi, Bodroginé, Könyv - Orlai Produkciós Iroda

Rendező: Mátyássy Bence - Bemutató: 2014. március 27.

Ion Luca Caragiale: Zűrzavaros éjszaka - Veca - Weöres Sándor Színház

Rendező: Mohácsi János - Bemutató: 2014. május 9.

Anat Gov: Happy Ending - Orlai Produkciós Iroda

Rendező: Gergye Krisztián - Bemutató: 2014. július 25.

 

Színházi munkák – Nemzeti Színház

Szophoklész: Oidipusz király

Oidipusz Kolónoszban

Szerep: kar, Iszméné; (szerepátvétel 2008-tól)

Rendező: Sopsits Árpád

 

Weöres Sándor: Holdbeli csónakos

Szerep: Helena (szerepátvétel 2008-tól )

Rendező: Valló Péter

 

Darvas-Varró-Hamvai-Rejtő: Vesztegzár a Grand Hotelben

Szerep: Odette Defleur, belga direktrisz (szerepátvétel 2008-tól)

Rendező: Béres Attila

 

Makszim Gorkij: Vassza Zseleznova/Bertolt Brecht: A kivétel és a szabály

Szerep: Anna, Polja, Ráhel, Játékos

Rendező: Zsótér Sándor

 

John Webster: Amalfi hercegnő

Szerep: Júlia

Rendező: Balázs Zoltán

 

Katona József: Bánk bán junior

Szerep: Gertrudis

Rendező: Alföldi Róbert

 

Friedrich Schiller: Ármány és szerelem

Szerep: Lujza

Rendező: Alföldi Róbert

 

Móricz Zsigmond: Úri muri

Szerep: Ágnes, Csuli felesége

Rendező: Bezerédi Zoltán

 

Térey János: Jeremiás, avagy az Isten hidege

Szerep: Mókus, Jeremiás régi szerelme

Rendező: Valló Péter

 

Fejes Endre-Presser Gábor: Jó estét nyár, jó estét szerelem

Szerep: 2. szilvaárus lány, Táncoló nő

Rendező: Rába Roland

 

Mohácsi János-Mohácsi István: Egyszer élünk, avagy a tenger azontúl tűnik a semmiségbe

Szerep: Vejcsek Kati

Rendező: Mohácsi János

 

Madách Imre: Az ember tragédiája

Szerep: Hippia, nép

Rendező: Alföldi Róbert

 

G. B. Show: Szent Johanna

Szerep: Johanna

Rendező: Alföldi Róbert

 

Ágota Kristóf: Egy elsurranó patkány

Szerep: Noémi, Mme Bredumo

Rendező: Gergye Krisztián

 

Mohácsi János-Mohácsi István (Shakespeare alapján): A velencei kalmár

Szerep: Jessica

Rendező: Mohácsi János

 

Klaus Mann: Mephisto

Szerep: Tebab hercegnő, azaz Juliette Martens

Rendező: Alföldi Róbert

 

Social Error-The Last Man In Budapest

Rendező: Bodó Viktor

 

Színházi munkák – HoppArt Társulat

E.T.A. Hoffmann, W. Hauf: Tovább is van... - Nemzeti Színház - HOPPart társulat

Szerep: Üvegmanó, Gólyaasszony

Rendezte: Harangi Mária

 

R. Thorp, J. McTiernan: Halálkemény - Merlin Színház - HOPPart társulat

Szerep: Theo

Rendezte: Herczeg Tamás

 

Fred Ebb-Bob Fosse: Chicago - Átrium Mozi - HOPPart társulat

Szerep: Fogarty őrmester, Hunyák Katalin

Rendezte: Zsótér Sándor

 

Színházi munkák – Színház - és Filmművészeti Egyetem

Korcsula - Írta és rendezte: Pintér Béla

 

Csak egy kis musical

Rendezés: Ascher Tamás , Novák Eszter

 

Hair, West Side Story

Rendezés: Novák Péter

 

Vakrepülés/Embervásár

Rendezés: Ascher Tamás, Novák Eszter

 

Shakespeare: Szent Iván éjjelén

Szerep: Puck

Rendezés: Magács László

 

Brecht: K. mama

Szerep: Néma Kattrin, Parasztasszony

Rendezés: Zsótér Sándor

 

Mozart: Varázsfuvola

Szerep: 1. dáma Harangi Mária, Selmeczi György

Rendezés: Novák Eszter, Ascher Tamás

 

Örkény István: Túl vagy a nehezén, most jön a neheze (Egypercesek)

Rendezés: Mácsai Pál

 

Patrik Marber: Closer

Szerep: Alice

Rendezés: Magács László

 

Színházi munkák – Új Színház

Gothár Péter-Kapecz Zsuzsa (E.T.A. Hoffmann alapján): Diótörő

Szerep: Marika

Rendezte: Nagy Mari

 

Csiky Gerely: Ingyenélők

Szerep: Borcsa (szerepátvétel)

Rendezte: Szikora János

 

G. Feydeau: Bolha a fülbe

Szerep: Eugenie

Rendezte: Vidnyánszky Attila

 

M. A. Bulgakov: Álszentek összeesküvése

Szerep: Álarcos hölgy

Rendezte: Vidnyánszky Attila

 

Szép Ernő: Ádámcsutka

Szerep: Maci

Rendezte: Galambos Péter

 

Színházi munkák – Vendégként

Móricz Zsigmond: Nem élhetek muzsikaszó nélkül - Kőszegi Várszínház

Szerep: Pólika

Rendező: Znamenák István

 

Gergye Krisztián: Adaptáció Trikolor - MU Színház

Rendező: Gergye Krisztián

 

Bohumil Hrabal: Sörgyári Capriccio - Kőszegi Várszínház

Szerep: Lenka

Rendező: Znamenák István

 

Carlo Goldoni: Chioggiai csetepaté - Kőszegi Várszínház

Szerep: Lucetta

Rendező: Znamenák István

 

A dohány utcai seriff - Füge Produkció

Rendező: Mohácsi János

 

Carlo Goldoni: A kávéház - Kőszegi Várszínház

Szerep: Lisaura

Rendező: Znamenák István

 

Szörényi Levente-Bródy János: István a király - Szegedi Szabadtéri Játékok

Szerep: Boglárka

Rendező: Alföldi Róbert

 

Színházi munkák – Felolvasó színház

Anyám éhesnek tűnik - Pinceszínház

Rendező: Göttinger Pál

 

After the fall - Goethe Intézet és a Nemzeti Színház

Rendező: Rába Roland

 

A barbárok melankóliája I., II. - Nemzeti Színház

Rendező: Vörös Róbert

 

Garaczi László: Szépet fogtok álmodni - Nemzeti Színház

Rendező: Gigor Attila

 

Rakovszky Zsuzsa: A nyolcadik - Nemzeti Színház

Rendező: Marton László

 

Darvasi László: A gyújtogatók - Nemzeti Színház

Rendező: Novák Eszter

 

Mendelssohn és Shakespeare együtt - Szentivánéji álom - Nemzeti Színház

Óbudai Danubia Zenekar; Vezényel: Hamar Zsolt

Szerep: Hermia

Rendező: Alföldi Róbert

 

Edvard Grieg és Henrik Ibsen: Peer Gynt - Nemzeti Színház

Óbudai Danubia Zenekar; Vezényel: Silló István

Szerep: Solveig

Rendező: Alföldi Róbert

 

"A közösség fontos számomra" - Interjú Bánfalvi Eszterrel

 

Az életről, a tutiról, szorongásokról és új premierjéről beszélgettünk Bánfalvi Eszterrel.                         

Bánfalvi Eszter 2013 tavaszán megvált a Nemzeti Színház társulatától és úgy döntött, szabadúszóként folytatja pályáját. Az elmúlt időben sokat hallhattuk őt különböző filmek szinkronhangjaként, forgatott Török Ferenccel, színházi premierje azonban nem volt a nyáron bemutatott István, a király óta. Azonban január 22-én Forgách András Szorul a hurok című színdarabjában lépett színre. A műben, mely Nádas Péter Párhuzamos történetek című regényéből íródott, egy taxis utazás elevenedik meg a három szereplő – Takács Kati, Bánfalvi Eszter, Balikó Tamás - perspektívájából. 


A Színművészeti Egyetemen két osztályfőnököd, Ascher Tamás és Novák Eszter borzasztóan vigyáztak és figyeltek rátok, aztán a Nemzeti Színházba szerződtél, ahol Alföldi Róbert komoly feladatokat bízott rád. Most viszont itt vagy az életben, védőháló nélkül. Hogy érzed magad?

Bánfalvi Eszter: Sok a bizonytalanság és sok az újdonság, ami nem biztos, hogy baj. Gyakran szorongok, de nem feltétlenül azért, mert nem vagyok védett állapotban. A védettség ugyanis nem a külső körülményektől, hanem a kapcsolatoktól függ. A közösség fontos számomra, és mivel azt személyek alkotják, az emberek nagy része nem tűnik el, még akkor sem, ha a közösség megszűnik. Akikben bízom, akiknek adok a tanácsára, a véleményére, azokhoz most is bátran fordulhatok. 

Ahhoz hogy munkád legyen, most neked kell megkeresni embereket?

Bánfalvi Eszter: Igen. Ez brutális. Most kaptam észbe, hogy már január eleje van és ahhoz, hogy a jövő évadban munkám legyen, már most el kell kezdenem beszélgetni emberekkel. Elsősorban olyanokat keresek meg, akikkel dolgoztam, vagy akikkel valamiféle kapcsolatom volt/van. Ez a kopogtatás nem a kedvencem, de már nem ódzkodom tőle úgy, mint régen. 

Anno felmerült benned, hogy ott maradj a Nemzeti Színházban? 

Bánfalvi Eszter: Nem merült fel. Annak ellenére sem, hogy több alkalommal is dolgoztam Attilával (Vidnyánszky Attila – a szerk.), amikor az Új Színházban voltam csoportos szereplő, és ezek nagyon jó munkák voltak, jól alakult a viszonyunk is. Azt tudom most válaszolni, amit korábban Attilának is mondtam, hogy ő letette a voksát egy értékrend mellett, amihez én őszintén nem tudok csatlakozni. Nem tudok olyan dologban részt venni, amivel nem tudok azonosulni. 

Hogy érzed, hamar megkaptad a tutit? 

Bánfalvi Eszter: Hamar megkaptam a tutit? Ötödszörre vettek fel a főiskolára, előtte négy évet töltöttem az Új Színházban, aztán a főiskola után kocsmáztam, mert nem akadt munka, se szerződés. Meg hát mi is van a tuti mögött? Rengeteg meló és küzdelem. Persze az utóbbi hónapokban valami eltűnt, ami addig meghatározó volt, de a szorongás csak átalakult. Igazából én mindig szorongok, amikor elkezdek egy újabb munkát, mert teljesen meztelennek érzem magam, hiszen a nulláról kell indítani és fogalmam sincs, mi lesz. Tehát nem éreztem magam a tutiban akkor sem, amikor a Nemzeti Színházban játszottam és nagyobb szerepeket kaptam. Ott is rendszeresen rettegtem, de ettől függetlenül továbbra is vágyom bonyolult, komoly kihívást jelentő feladatokra.

Ha szabadon dönthetnél, melyiket választanád, a társulatot vagy a függetlenséget?

Bánfalvi Eszter: Mindkettő vonz. Alapvetően csapatjátékos vagyok. Azt a munkát is szeretem, amikor csupán egy alkalomra jön össze egy csapat, meg azt is, amikor állandó a csapat. Mindenképp a közös munkában hiszek. Nem tudom magamat egyedül elképzelni a színpadon, kell, hogy legyenek partnerek körülöttem. Nem látom magam, amint leülök és csinálok egy önálló estet.

Az nem merült fel, hogy a HOPParttal folytasd?

 

Bánfalvi Eszter: Nem. Még akkor, amikor a Csilla, a Bence, a Tomi meg én (Radnai Csilla, Mátyássy Bence, Szabó Kimmel Tamás – a szerk.) Nemzetisek voltunk, kötöttünk egy megállapodást a HOPPart-tal. Megbeszéltük, hogy a fontosabb cél érdekében, azért, hogy a többiek rendszeresen tudjanak játszani, és hogy a HOPPart, mint társulat tényleg tudjon működni, mi kiszállunk, hiszen elég komoly problémák adódtak az egyeztetés körül. Ennek kapcsán mindenkit ért némi sérelem, voltak nagy megbeszélések, nagy sértődések, adok-kapok, de végső soron egyikünk sem látta értelmét annak, hogy egy előadást másfél havonta játsszunk. Ugyanis az kinyírja a produkciót, sőt, mindent kinyír. A mai napig sok pozitív élményt őrzök a HOPPart-tal kapcsolatban, de nem merült fel, hogy kopogtassak náluk. Ebben nincs semmiféle kivagyiság. Ők sincsenek könnyű helyzetben. Bennem meg van egy kis rossz érzés is, hogy ha rátukmálom magam valakikre. Nem tudom, hogy ha bekönyörgöm magam egy helyzetbe, az vajon mennyire terheli meg az adot csapatot. Amikor azt mondták a különböző igazgatók, akiket megkerestem, hogy sajnos nem tudnak szerződtetni, mert van emberük, és ha engem magukhoz vesznek, akkor neki nem tudnának feladatot adni, az számomra egy teljesen érthető reakció volt. Ez egy nagyon nehéz ügy... Nem szeretnék kifúrni senkit.


Van olyan társulat, ahová szívesen csatlakoznál? Gondolkodtál ezen?

Bánfalvi Eszter: Persze, gondolkodtam. Nagyon kíváncsi vagyok, sok minden érdekel, de olyan nincs, hogy bekopogok valahova, hogy ebben a társulatban szeretnék dolgozni. Valószínűleg ebben a gátlásaimnak is része van. Nagyon reménykedem, hogy lesznek olyan emberek, akik bizalmat szavaznak nekem, és ha csinálnak egy csapatot, akkor gondolnak rám. 

A Nemzeti Színház két előadása tovább él. A Bányavirág a Játékszínben, és a Mephisto, ami átkerült a Vígszínházba. Milyen volt a Víg társulatával a közös munka, és milyen érzés ott játszani ezt az előadást?

Bánfalvi Eszter: A pályáztatás megrendítette az ottani kollégákat, hiszen egy pillanat alatt ugyanolyan kiszolgáltatott helyzetben érezhették magukat, mint mi. Ezért aztán a Vígben megint elég élesen szólalnak meg Klaus Mann mondatai. De a társulat hihetetlen alázattal és odaadással dolgozott. Bár ugyanazt csináljuk, mégis sok eleme áthangolódott a produkciónak, pusztán azért, mert az adott szerepet egy másik személyiség játssza. Más. Működik. 

Amikor Forgách András felkért, hogy játssz a Szorul a hurokban című darabban, elolvastad, mielőtt igent mondtál?

Bánfalvi Eszter: Nem, én az olvasópróbán olvastam el a darabot. Néhány héttel korábban kaptam Andristól egy verziót. 

Látatlanban igent mondtál?

Bánfalvi Eszter: Igen, Forgáchnak meg Nádasnak. Más kérdés, hogy attól azért sokkot kaptam, hogy a Párhuzamos történetekről van szó. A regénnyel még most is küzdök. Ezt persze jó értelemben mondom. És most fel is függesztettem az olvasást, mert annyira nyomasztott. Amit mondjuk Nádas leír ötven mondatban, arra nekem három mondatom van, és azt éreztem egy ponton, hogy a lehetetlenséggel birkózom. Ezért muszáj volt leállni és csak arra koncentrálni, ami ez a szelet, ami a konkrét színdarab. 

Mindaz, amit hozzáolvasol, árnyalhatja azt a pár mondatot, amit mondasz...

Bánfalvi Eszter: Meg is kell, hogy jelenjen ez a plusz, de annyira sok van a másik oldalon, hogy úgy érzem, ennyi mindent nem tudok érzékeltetni. Kell távolságot tartanom a regénnyel, de a bemutató után befejezem. 

Milyen nőnek látod Gyöngyvért? Mi izgalmas benne a számodra?

Bánfalvi Eszter: Ő Ágost szerelmese. Mániákus szerelem ez, nem csak egy testi, hanem egy lelki találkozás is, ami furcsa, hiszen ez a két ember két teljesen különböző világból érkezik. Ágost egy úri fiú, Gyöngyvér pedig egy óvónő, mondhatnám proli, aki énekesnői ambíciókat táplál, mégis fel tudnak oldódni egymásban. A lányt egyszerűen beszippantják a vágyai, majd pedig a fájdalma, a csalódás. Olyan, mintha egy örvénybe kerülne, ami ellen hiába tiltakozik. Gyöngyvér próbálja definiálni saját magát, a helyzetét a világban, a családban, amibe bekerül. Számára ugyanis a család szokatlan közeg, ő egy lelenclány. Mivel gyökértelen ember, minden kapcsolata speciális. Szerintem elsősorban az ösztönök szintjén ragadják meg a dolgok, és mivel fél a lelki sérülésektől, páncéllal vértezi fel magát, így aztán mást kommunikál kifelé, mint amit befelé megél. A színpadon elsősorban Ernával, a fiú édesanyjával közösen látjuk. 

A darab egy taxis utazás mintegy fél óráját meséli el, amikor a két nő, feleség és leendő meny Ágost haldokló apjához mennek. Milyen a két nő viszonya?

Bánfalvi Eszter: Gyöngyvér meg akarja hódítani Ernát, hiszen annak az embernek az anyja, akit egyszerre szeret és gyűlöl, és ezért az anyát is gyűlöli és szereti. Őrületesen bonyolult az ő viszonyuk. Van egy pillanat, amikor Erna azt mondja, hogy „Gyöngyvér, kisleányom”. És abban a pillanatban mindketten megrettennek. Ernának ugyanis megölték a lányát, a nácik elhurcolták és az apja, aki megmenthette volna, mindezt hagytaGyöngyvér pedig gyűlöli az anyját, mert elhagyta őt. Viszont mindkét oldalon megjelenik az összetartozás utáni vágy.

A mű szerkezete úgy épül fel, hogy háromszor lehetünk tanúi az utazásnak, minden esetben egy másik fél szemszögéből követjük azt. Bizonyos mondatok mindig elhangoznak, mások csak egy alkalommal. Törekszel arra, hogy mindig másként szólalj meg?

Bánfalvi Eszter: Igyekszem az ismétlések során egyre több rétegét megmutatni ennek a karakternek. Azt gondolom, hogy ez az egyetlen lehetőségem arra, hogy a Nádas által írt személyiség összetettségét érzékeltessem. Ugyanaz az ember, csak különbözőféleképpen látjuk őt... A darabról a fulladás szó jut eszembe. Arról szól, hogy mindenki fuldoklik attól, hogy egyre több információ derül ki róla és a másikról, és hogy az egymásra ható viszonyok, a kimondatlanságok hogyan fojtogathatnak minket.

 

A nagy magyar művészet szertefoszlik

 

Bánfalvi Esztert a legtöbben akkor ismerték meg, amikor kopaszra borotvált fejjel játszotta Szent Johannát a Nemzetiben. Nemsoká Török Ferenc új filmjében, a Senki szigetében láthatjuk, de előtte lesz egy izgalmas közös vállalkozása Nádasdy Ádám íróval a Színházak Éjszakáján. Mesélt az Indexnek arról is, hogy miért retteg minden előadás előtt, milyen haszna volt annak, amikor napi 16 órát dolgozott pultosként, és hogy miért tartja élete egyik legfontosabb emberének a 2012-ben meghalt Hollósi Frigyest.

Ha van valaki, aki még nálunk is kíváncsibb Török Ferenc új filmjére, a Senki szigetére, az Bánfalvi Eszter. Ő játssza a film egyik fontos szerepét, de a kész filmet még nem látta. Már dolgozott Török Ferenccel korábban, akkor az Isztambult készítették együtt. Ez azonban nem jelentette azt, hogy automatikusan megkapta a Senki szigete szerepét. A rendező és Sándor Pál producer többször megnézték az akkor még a Nemzeti Színházban játszó színésznőt színpadon. "Nincs automatizmus. Az igazi alkotó embereknél adott egy személyiség, ami le van írva a forgatókönyvben, aztán ahhoz keresik a legalkalmasabb színésznőt".

Bánfalvi Eszter

1979-ben született, 1999-2001 között stúdiós volt az Új Színházban, később ugyanitt színész. Ötödszörre vették fel a Színház- és Filmművészeti Egyetemre, ahová 2003-tól 2007-ig a járt. A zenés színész osztályban végzett, tanárai Ascher Tamás és Novák Eszter voltak. Játszott a HOPPart társulatban, majd az Alföldi Róbert vezette Nemzeti Színház társulatának tagja lett. Az igazgatóváltás után a szabadúszást választotta, de ettől az évadtól már a szombathelyi Weöres Sándor Színház tagja.

És hogy milyen ez a személyiség ebben az esetben? "Egy taxislány, aki egyedül él, akinek egyedül kell megküzdenie mindennel. Egy kemény csaj, akin páncél van, aki valószínűleg sérült, vannak rossz tapasztalatai. Sűrű élet van mögötte, és azért melózik nagyon keményen, mert elvágyódik innen. El akar menni, másmilyen életet akar élni. Ezt elég konkrétan kitalálta magának, és bármit megtesz érte. Az, hogy megtalálja azt, amire vágyik, nem pont úgy fog történni, ahogy eltervezte, de nem is ez a lényeg. Önazonos csaj, ismeri magát, próbálja az ösztöneit, a vágyait követni".

De az elvágyódó fiatalokon túl van egy akciódúsabb, krimiszál is a filmben, ami a Stohl András játszotta maffiózóhoz kötődik. "Amikor azt mondtam, hogy a taxislány mindent megtesz, hogy innen eltűnhessen, úgy értem, hogy tényleg mindent. Vannak persze erkölcsi határok, de kevés, kemény ügyekbe megy bele. A taxi amúgy is kiszolgáltatott helyzet, pláne, ha nő a sofőr".

http://szinhaz.hu/images/aktualis/Barbi3/sept3/eszter_banfalvi.jpg

 

Bánfalvi Eszter: Ha hiteles és nem irányított információkra vágysz, támogasd az Átlátszót!

 

banfalvi2

Szevasz, Bánfalvi Eszter vagyok.

Ha fontos neked, hogy képben légy a körülötted történő, a téged és a szeretteidet érintő ügyekkel kapcsolatban. Ha hiteles, nem irányított információkra vágysz, hogy szuverén módon gondolkozhass, akkor kérlek támogasd az Átlátszó.hu-t.

Mondjuk, amikor havonta elutalod az albérletedet, a rezsidet, meg a telefonszámládat. Ez nem kerül sokba, két kávé meg egy ásványvíz ára.

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://narancseskaramell.blog.hu/api/trackback/id/tr786815537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása